GET More Consulting en Support: wij ontzorgen u met onze rechtstreekse hulplijn

Heeft u soms het gevoel dat u een programma goed kent, maar sommige details mist om er optimaal gebruik van te maken? Dat rapporten opvragen wellicht op een efficiëntere manier kan gebeuren? Of misschien is uw zorg van een heel andere orde omwille van een acuut veiligheidsprobleem of een probleem met de verloning voor de volgende maand?
Consulting and support

In dat geval kunt uw vraag rechtstreeks formuleren aan onze specialisten van Consulting & Support, als uw onderneming intekende op een GET More-urenpakket.
Via onze GET More-dienstverlening ontzorgen we u bij additionele en/of incidentele vraagstukken. U beschikt, met andere woorden, over een directe lijn tussen uw vraagstuk en onze oplossing.

Praktische methode voor een optimale service

Stap 1:

Bij het ontvangen van een vraag wordt in 1e lijn een ‘triage’ gedaan door onze helpdeskmedewerker. De filter tussen hardware en software wordt ineens doorgevoerd en de aanvraag wordt gelogd als ‘call’. Via ExtraGET, ons klantenportaal, kunt u na ontvangst van uw inloggegevens de status van uw call opvolgen.

Stap 2:

Het software- of hardwareteam evalueert of de aanvraag om een technisch of een functioneel onderwerp gaat en stuurt het dan door naar de juiste adviseur die met u contact zal opnemen en een tijdsinschatting zal maken.
Vaak hebben supportmedewerkers bijkomende informatie nodig, noodzakelijk voor een snelle interventie. Zo is het altijd nuttig om bij een aanvraag ineens mee te geven waar, bij wie en wanneer het item zich voordoet en welke acties er al werden ondernomen.

Stap 3:

Na afloop krijgt u van de teams Consulting & Support een bevestiging van het afsluiten van de call en kunt u het urensaldo opvolgen in ExtraGET.

Enquête als indicator

Samen streven we naar een optimale klantentevredenheid en daarom sturen we regelmatig bevragingen uit, die ons een heleboel informatie verschaffen en waardoor we onze service continu kunnen verbeteren. Krijgt u er ééntje in de e-bus? Aarzel niet en deel uw mening met ons.

Meer weten over de diverse vragen waarvoor u bij ons kunt aankloppen? Lees de info over GET More Consulting & Support.

Vragen over GET More en GET-onderhoudscontracten? Neem dan rechtstreeks contact op met Filip Chody.